Geoblog.pl    sypkarola    Podróże    Z BYDGOSZCZY LĄDEM DO AUSTRALII...I DALEJ... 2008/2009/2010:)    THE WORLD IS MINE:)

THE WORLD IS MINE:)

Malezja
Malezja, Kuala Lumpur

Oj tak- SWIAT NALEZY DO MNIE;))) szczegolnie jak sie stoi na prawie 300metrowej wiezy KUALA LUMPUR spogladajac na najwyzsze blizniacze wieze na swiecie- PETRONAS, wlasnie tu w stolicy Malezji- Kuala Lumpur.
2 dni zwiedzania tego bardzo spokojnego miasta to glowne jego atrakcje. Nie wiem tylko gdzie sie podzialy te miliony mieszkancow, bo w ciagu dnia pochowani sa chyba w tych wielkich drapaczach chmur rozprzestrzenionych po calym terenie. Miasto- duch. Jedynie pod wieczor jakis minimalny ruch uliczny...

DRODZY CZYTELNICY:)!

Wlasnie dzis wieczorkiem o 22.00 "mojego" czasu (czyli o 15 czasu polskiego) zostaly ogloszone wyniki w konkursie BLOG ROKU 2008 w kategorii PODROZE I SZEROKI SWIAT UDALO SIE! Moj blog zajal (chyba) 2 jak nie 3 miejsce;-) i stanal na podium wszystkich podrozniczych blogow- to dopiero sukces:) Ilosc wyslanych na mnie sms-ow i ilosc wejsc na bloga to dla mnie wielkie zwyciestwo:) DZIEKUJE Z CALEGO SERDUSZKA WSZYSTKIM GLOSUJACYM, CZYTAJACYM, TRZYMAJACYM KCIUKI!!! DZIEKUJE ZA KAZDEGO SMS-a! JESTESCIE PRZEZACNI:))) Brak mi slow jak patrze na te 4 kuleczki obok adresu. Dla mnie to najwieksza radosc, bo BLOG istnieje DZIEKI WAM! Nie udalo sie zajac 1 miejsca:) ale nie to jest najwazniejsze (chociaz fajnie by bylo;-))) zwyciezcom serdecznie gratuluje tytulu bloga roku w tej kategorii! Konkurs czy nie, blog bedzie nadal zyl swoim zyciem, a podrozowac nie przestane NIGDY;-)))

SZCZEGOLNIE PODZIEKOWANIA DLA MOJEJ NAJBLIZSZEJ TROJCY, KTORA WIERZYLA WE MNIE DO KONCA!:)

Gorace pozdrowienia juz z BALI- ale nie tych drewnianych:)

CENY:
1USD= 35malezyjskich ringitow
przelot z KRABI do KUALA LUMPUR- okolo 270zl (airasia.com)
wjazd na wieze KL- 276m- RM39 (jakies 39zl) znizka tylko dla seniorow
przejazd STAR SHUTTLE z lotniska do centrum KOTA RAYA- 8RM (a z powrotem az 12RM!!!)
lozko w hostelu- PUDU HOSTEL- 15RM (cela bez okien z lozkami pietrowymi;-)