Geoblog.pl    sypkarola    Podróże    Z BYDGOSZCZY LĄDEM DO AUSTRALII...I DALEJ... 2008/2009/2010:)    Australijskie Miami !
Zwiń mapę
2009
06
gru

Australijskie Miami !

 
Australia
Australia, Surfers Paradise
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 58027 km
 
Gold Coast- godzina jazdy na poludnie od Brisbane to istne Australijskie MIAMI!:)
Surfers Paradise- wiezowce, palmy, odpicowane samochody i jedna wielka impreza. Klubow, restauracji, barow niezliczona ilosc, a na plazy tylko laseczki w bikini i surferzy!

Aby zrozumiec co sie tutaj dzieje, i jak wyglada zycie na GOLD COAST trzeba zobaczyc i przezyc. W motelu w ktorym zatrzymalysmy sie na 2 noce, sami schoolies czyli uczniowie ktorzy skonczyli klase 12- odpowiednik ostatniej klasy polskiego liceum. Mozecie wiec sobie wyobrazic- inwazja nastolatkow, ktorzy do Surfers Paradise przybyli aby sie zabawic- ostro...

W tym wpisie zamieszczam tez zdjecia z Lone Pine Koala Sanctuary czyli najwiekszego i najstarszego centrum koala w ktorym znajduje sie 130 misiakow!:) Trzymanie takiego mieciutkiego kolegi w rekach to przezycie jedyne w swoim rodzaju...:) Z reszta sami zobaczcie!

Po Gold Coast i Brisbane, czas na relaks w Mruczacych Dolach i wyjazd na tropikalna polnoc, ponad zwrotnik Koziorozca az do Airlie Beach! WHITSUNDAYS HERE WE COME!

CENY:
1AUD=2,5zl
Noc w motelu/ 3 os. pokoj z lazienka/przy plazy- 35AUD za osobe
KOlacja w Tajskiej restauracji na osobe ok.20AUD
Wejscie do LOne Pine Koala Sanctuary- 28AUD + fotka z koala- 16AUD
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
wiza do Australii
Wybierasz się tam? Będzie ci potrzebna wiza do Australii. W Geoblogu możesz ją zamówić z dostawą do domu! Zobacz cenę wizy do Australii, oferujemy najniższe stawki pośrednictwa w uzyskaniu wiz.
Zdjęcia (11)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (4)
DODAJ KOMENTARZ
moo
moo - 2009-12-06 12:24
sweet koala:))))))
 
Gabryszka
Gabryszka - 2009-12-06 18:26
MARIOLKA TY TO MASZ LIFE:))))))) A TAKIEGO SAMEGO KOALE MAM W DOMKU!!! ZARAZ CHYBA SOBIE WALNE FOTKE:))) haha buziaki krejzolki!!!!!!!!!
 
Boda
Boda - 2009-12-09 09:06
Dziewczyny wielkie pozdro!!! Bawcie się ładnie:)
 
celikhanlihasan@hotmail.com
celikhanlihasan@hotmail.com - 2009-12-13 09:56
YOUR MARRİED KOALA.HAHAHAHA :))
 
 
sypkarola
Karolina Sypniewska
zwiedziła 22.5% świata (45 państw)
Zasoby: 354 wpisy354 646 komentarzy646 2772 zdjęcia2772 0 plików multimedialnych0
 
Moje podróżewięcej
09.11.2010 - 01.12.2010
 
 
23.09.2010 - 04.11.2010