Geoblog.pl    sypkarola    Podróże    Z BYDGOSZCZY LĄDEM DO AUSTRALII...I DALEJ... 2008/2009/2010:)    trojkat zwiedzania starozytnych miast czas zaczac:)))
Zwiń mapę
2008
14
gru

trojkat zwiedzania starozytnych miast czas zaczac:)))

 
Sri Lanka
Sri Lanka, Polonnaruwa
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 16918 km
 
Oj intensywnie sie zaczelo!
troche padam z sil ale w skrocie napisze, ze kika h zwiedzalysmy ruiny miasta, posagi Buddy, klasztory, stupy i inne X,XI, XII i XIII wieczne budowle!

Wstep na teren wyniosl nas 50USD ale ze znizka ISIC- studencka polowa zostanie nam zwrocona w Colombo:) wiec super:) Riksza za 600 rupii mily Pan obwiozl nas po centralnej, polnocnej i poludniowej czesci miasta i praktycznie udalo nam sie odwiedzic Polonnaruwe. Do tego sok z kokokoska pomaranczowego (30 rS- okalna cena- trzeba bylo podpatrzec jak lokalni kupuja, bo nas chcieli orznac na jakies 20 rupii!!!) dal nam sily ae generalnie szykujemy sie na spora dawke kalorii juz za kilka h!:))))

Udajemy sie zaraz do Sigiriya dzie stacjonuja moi rodzice:))) SLODYCZE, KABANOSY i jakis pyszny LIKIER czekaja na nas w hotelu z basenem!!! w koncu LUKSUS zawital do naszego "backpackingoweo" skromnego zycia:)))

HERE WE COME!!!:)))
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Komentarze (3)
DODAJ KOMENTARZ
Grzdacz
Grzdacz - 2008-12-14 11:58
Zyczymy milego zwiedzania wyspy. Z plazy polecamy w Mirissie i w Arugam Bay. Ceny w Sigiriji sa bardzo przyzwoite i miesiac temu wynosily 2700 Rs od lebka. Pozdrawiamy z Kathmandu
 
MAJA
MAJA - 2008-12-14 12:28
oj babe taaak, najpierw sie nawciagaj a potem intensywny swimming hehe:)))))))) tam jest ze 45kg jedzenia haha LOVE
 
HALINA
HALINA - 2008-12-14 19:57
JESTES NIESAMOWITA,CIESZE SIE .ZE RODZICE DOTARLI.JAK NA TAK TRUDNE WARUNKI TO WYGLADASZ SWIETNIE.DOBRZE ,ZE SIE TROCHE POZYWISZ.ODPOCZYWAJ W RAMIONACH MAMUSI I TATY.SCISKAM WAS Z CIEMNEJ KRAINY
 
 
sypkarola
Karolina Sypniewska
zwiedziła 22.5% świata (45 państw)
Zasoby: 354 wpisy354 646 komentarzy646 2772 zdjęcia2772 0 plików multimedialnych0
 
Moje podróżewięcej
09.11.2010 - 01.12.2010
 
 
23.09.2010 - 04.11.2010